martes, 11 de mayo de 2010

Os xubilados da Pontenova, de festa


Unhas 300 persoas reuníronse o domingo invitadas polo Concello pontenovés para gozar dunha comida de irmandade e un animado baile.Uns trescentos xubilados da Pontenova reuníronse o domingo no pavillón desta localidade para gozar dunha xornada de irmandade organizada polo Concello, que un ano máis correu con todos os gastos. O menú constou de callos, carne asada, torta, café e chupitos, ademais das bebidas de rigor, viño e auga. Despois houbo baile, ata ben entrada a tarde, na que os maiores pontenoveses fixeron gala da súa arte. Foi unha xornada emotiva, de reencontros, na que non faltou o alcalde, Darío Campo: «Para min é unha dás cousas máis gratificantes do cargo, mirar polos maiores, que merecen todo ou noso respecto. Penso que neso estamos traballando ben», manifestou.

EL PSOE PONTENOVES NO HACE NINGUNA GESTION PARA CONTAR CON LA GUARDERÍA Y EL CENTRO DE DIA, A PESAR DE SUS ANUNCIOS A BOMBO Y PLATILLO

GUARDERIA

Tras el último Pleno del Ayuntamiento de A Pontenova, el Partido Popular quiere poner de manifiesto que el Alcalde, Darío Campos, informó que con respecto a la Guardería Infantil sólo existe la petición de una subvención por importe de 50.000 € a la Consellería de Medio Rural  para adaptar algún local para contar con dicho servicio.

Ante las afirmaciones del Alcalde de que se podrían utilizar dependencias de la Vivienda Comunitaria de mayores gestionada por el Consorcio, indicó que no ha realizado ninguna gestión con los responsables del mismo para saber si podrían utilizar parte de los bajos que actualmente son utilizados para el servicio de los mayores residentes en la citada vivienda. Entonces nos surge una pregunta, según los argumentos del PSOE pontenovés esta ubicación no era la más adecuada para los mayores, por su peligrosidad, entonces, sí lo es para los niños/as?

El Partido Popular quiere manifestar que una vez más Darío Campos y su equipo muestran el poco interés que tienen por los servicios sociales de A Pontenova. Anuncian servicios como la guardería pero realmente desde que gobiernan no han hecho una sola petición formal para contar con este servicio ni a la anterior Xunta Bipartita ni a la actual.

LECER NA PONTENOVA

Esta posiblemente sexa case o completo un dos tractores mais antiguos, podemos comprobar o único foco que se dirixia coa man, as rodas metálicas cubertas de ¿goma? e vemos tamén como o eixe traseiro tamen giraba