lunes, 10 de mayo de 2010

Viaxe a Portugal


Fotos da cena do CIT


Cadro de emparellamentos da fase de ascenso a liga galega 09-10

La construcción de una presa en el río Eo moviliza a vecinos y pescadores

Decenas de vecinos y pescadores de Ribeira de Piquín se concentraron ayer en Chao do Pousadoiro como protesta ante la construcción de una minicentral hidráulica en el tramo alto del Eo, que desviaría nueve kilómetros el cauce fluvial del río y reduciría su caudal actual, según alertan los miembros de la Sociedad de pesca O Rodeo y del CIT de A Pontenova. El proyecto para la construcción de la citada presa se halla actualmente expuesto en el Concello de Ribeira de Piquín, a fin de que los interesados presenten alegaciones, una relación de quejas y sugerencias que se antoja amplia, ya que si bien los propios vecinos han promovido ya campañas de recogida de firmas en contra de tal iniciativa, los colectivos de pescadores trabajan en la elaboración de un sólido informe técnico que eche por tierra las pretensiones de variar la senda fluvial del Eo para levantar una minicentral hidráulica en terrenos incluidos en la reserva de la biosfera. 

SORTEO PARA AYUDAR CON LA CRI SIS EN A PONTENOVA

Dos bares de la localidad de A Pontenova se decidieron a echar una mano a sus clientes con el problema de la crisis y tanto en el Puente como en el Montes se puede participar en un ‘sorteo anti-crisis’ durante todo el próximo mes de junio. Van a sortear 500 euros en papeletas que se repartirán cada viernes a partir de las doce de la noche con cualquier consumición. El sorteo del ganador se realizará el día 25 de junio, a las 16.30, en el bar Montes.

El Superti empata en casa con el Puertas Deyma en un partido tenso

El Superti no se jugaba nada en el partido que lo enfrentaba ayer con el Puertas Deyma, pero las decisiones arbitrales acabaron convirtiendo el encuentro en un choque tenso que finalizó 3-3. Los dos equipos practicaron un buen fútbol sala, siendo el Superti el que marcaba el ritmo. El inicio no pudo ser más positivos para los locales, que con los goles de Lolo y Marcos en los primeros dos minutos situaba el 2-0 en el marcador. La calidad de la escuadra visitante se fue imponiendo poco a poco, ayudada por decisiones más que dudosas de la pareja arbitral. Antes del descanso Ángel situaba el 2-1 y en la reanudación marcaba el empate. El 2-3 llegó por mediación de Raúl y Marcos estableció la igualada final en el 34.

Esquela aniversario José Veiga Cotarelo


Viveiro, Valadouro, Pontenova e Trabada logran axudas para o medio ambiente

Catro municipios mariñáns recibiron investimentos, por un total de 340.000 euros ,da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas para diferentes proxectos ambientais. Os once restantes non se beneficiaron das iniciativas que ese departamento autonómico impulsou durante o ano pasado.
Ao Concello do Valadouro outorgoulle Medio Ambiente 120.000 euros de subvención, mentres ao da Pontenova correspondéronlle 102.990 euros. Ao Concello de Viveiro fóronlle outorgados 96.267 euros, tamén en concepto de axuda, mentres o de Trabada obtivo 20.879 euros, para infraestruturas. Así consta nunha resposta a preguntas da deputada nacionalista Sánchez Montenegro.

Pican os dous primeiros salmóns do ano no Eo

Fíxose de rogar, pero finalmente picou o campanu do Eo, o primeiro salmón da tempada. E fíxoo por partida dobre, nas zonas galega e asturiana. O primeiro sacouse onte a terra nun tramo de Galicia, no coto de Salmeán (A Pontenova). Capturouno Emilio Rodil Cotarelo, de Taramundi. Pesou 4,3 quilogramos e mediu 75 centímetros de lonxitude por 38 de perímetro. Pero como en Galicia está prohibida a venda de salmóns o premio foi pouco despois para José Miguel Fernández Fernández, de Oviedo, que o sacou a terra no coto A Pena, na ponte de San Tirso. Estaba acompañado dun pescador ilustre, o Marqués, que ao parecer foi quen o comprou. Pesou 6,5 quilos e mediu 82 de lonxitude por 45 de perímetro. Estes días víronse varios salmóns. Onte pola mañá soltouse un e en xornadas precedentes tamén se soltaron no coto tres da Pontenova e na Volta. Por iso están a acudir bastantes pescadores ao Eo.

O CIT da Pontenova apoiou aos pescadores do Eo na protesta contra o proxecto da central eléctrica

A festa anual que a sociedade Rodeo celebrou onte en Ribeira de Piquín tivo un carácter especial. A posible construción dunha central eléctrica nun tramo do Eo que pasa por ese municipio ocupou gran parte dos comentarios desde primeiras horas da mañá ata as últimas da tarde. Alberto Carballa, presidente de Rodeo, explicou pola tarde, tras o concurso e a posterior comida de amizade, que as consecuencias da execución dun proxecto como o da central non só terían consecuencias no río senón que se notarían en certames como o de onte. Por iso, agregou, os comentarios sobre esa obra, sometida agora a información pública no relativo ao seu estudo de impacto ambiental, abundaron na xornada de onte máis que os referidos aos aspectos da competición deportiva.

LECER NA PONTENOVA

Descargando pezas de desguace xa na Pontenova, podemos recoñecer a: Manuel de Miranda, Veiga o mecánico, Victor da feira, Herbelle, Samomede e o meu primo Pepe de Perete.