sábado, 17 de abril de 2010

A EXPOSICIÓN ITINERANTE SOBRE A INDUSTRIA DO FERRO CHEGA A RIOTORTO

A exposición itinerante, realizada pola Asociación Mariñapatrimonio, sobre a industria do ferro chega a Riotorto onde vai estar aberta na Casa da Cultura deste concello até o día 23 de abril.
A mostra, que leva por título “ A industria do ferro no norte de Lugo e no occidente astur”, recolle a orixe e a evolución histórica do traballo do ferro nesta zona,  os lugares de extracción e traballo ( explotacións mineiras, ferrarías, mazos e forxas), a elaboración de obxectos de corte e tres lugares sobranceiros na dedicación á manufactura de obxectos de ferro: A Pontenova, Riotorto e Taramundi.
A exposición estará aberta aos visitantes de 9:30 a 14 horas e de 16:30 ás 20 horas na localidade de Riotorto que este domingo celebra a cuarta edición da Feira da Artesanía do Ferro.

Camiño de Santiago. Etapa #1 - A Pontenova - Meira



Como ben é sabido, o pasado día 11 de Abril comezou o Camiño de Santiago dende A Pontenova. O primeiro destino foi Meira, despois de facer 21 kms a pé. Este domingo día 18 levaranos un autobús ata Meira, andaremos outros 16 kms ata chegar a Mosteiro. Para ver as fotografías tomadas o primeiro día, pinchade na imaxe.

FESTAS GOÁ 2010 (COSPEITO)


El Superti aspira a convertirse en el segundo equipo que vence esta temporada al gigante O Parrulo

No ha tenido grandes problemas el Superti-A Pontenova, ya salvado, para encontrar un aliciente por el que recuperar toda su motivación. Le toca recibir al galáctico O Parrulo, líder destacado de la clasificación con unos números y una plantilla que imponen (19 horas. Pabellón de A Pontenova) .
La escuadra departamental, en la que militan jugadores de la talla de Jacobo (ex Burela), Pana, Pablo Iglesias o Iago Socastro, ha cedido solo cinco puntos de los 69 que puso en juego desde el comienzo del curso; el Cidade de Narón le venció por 4-6 en la octava jornada y el Leis arañó un empate (3-3) en la decimoséptima. «Sus números le confirman como el mejor equipo del grupo», asegura Josiño, técnico y jugador del conjunto mariñano, al que no le cuesta reconocer que «sería una satisfacción tremenda sumar aunque fuera un punto».
Toda la plantilla local está en condiciones de participar en este nuevo compromiso.

Serias deficiencias en las instalaciones de la Benemérita en Burela, O Vicedo y A Pontenova

La UniónGC no se limita a quejarse por el resultado de la mejora ejecutada en el cuartel de la Guardia Civil de Ribadeo. También se anima a invitar al subdelegado del Gobierno a visitar las instalaciones de la Benemérita en Burela: «Ni tienen canalones de recogida de agua, tiene humedades y en el garaje hasta se caen trozos de cemento del techo debido a la humedad». También asegura que continúan los «continuos» fallos en el sistema eléctrico.

LECER NA PONTENOVA



Acto republicano  na Pontenova (foto cedida por un particular, as marcas son para reservar a sua privacidade)