sábado, 10 de abril de 2010

Cuatro mil firmas para arreglar una carretera

Nada menos que 4.000 firmas registradas y 1.126 personas adheridas al grupo de apoyo en Facebook son el primer balance de la campaña vecinal puesta en marcha a finales del año pasado con el objetivo de urgir a Fomento a que repare la carretera nacional 640, una de las vías fundamentales de comunicación entre Asturias y Galicia.


Quien inició la campaña fue la asociación cultural y deportiva As Minas de A Pontenova y, muy especialmente, uno de sus integrantes, Daniel Veiga. Él fue el encargado de crear el grupo a través de la red social Facebook; en poco más de seis meses, se ha adherido al mismo más de un millar de personas.

Adianto de resultados deportivos.


SPORTING PONTENOVA 3- 1 SAN CIPRIAN
O equipo de Moiron soubo repoñerse do impresionante numero de baixas e sancionados que tiña nesta xornada e venceu na Mina a un sempre correoso San Ciprian.
O dianteiro Asturiano do Sporting, Matelo, acadou a impresionante cifra de 40 goles que levan a sua firma esta tempada, fruto dun excelente traballo.
O Sporting espera rival na promocion de ascenso. ¿quen dixo medo?  A por todas rapaces.

MERA 6-2 SUPERTI
O segundo clasificado da liga non se deixou sorprender ante un superti que rematou o partido excesivamente cansado fisica e moralmente. Xa no minuto 1 se lesionaba Miguilla, que unido o corto plantel co que conta Josiño, o Superti non puido facer outra cousa que acabar o partido. Un ano historico para o futbol sala pontenoves que manten o seu equipo entre os mellores no noroeste peninsular.

FOLGUEIRO 2-0 sPORTING
O equipo de Sachas non puido con un Folgueiro que se esta a xogar o ascenso, mentres que o equipo da Mina esta practicamente salvado.

LECER NA PONTENOVA

Blanca Muruais, Pepe de Luis, Nidia Gavino, Enrique de Candelero e Belarmina Muruais