domingo, 14 de marzo de 2010

SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORTING........!!!!!!

C.D. COSPEITO 0 - SPORTING PONTENOVA 4
Goles: Matelo II, Christian e Roxo.
O equipo líder, no defraudou na súa visita o "Campo do Pichón" en Muimenta, onde xogaba como local o C.D.Cospeito. Nunha maña marcada polo estado recasoso dalgún dos membros do plantel, o equipo planteou un encontro serio, no que so valía sacar os tres puntos para aproximarse máis o título ligueiro. Con baixas importantes, e algunha rotación por parte do técnico da Mina, o equipo non pasou problemas e soubo resolver ante un equipo, en todo momento inferior.
A próxima semana será clave para as aspiracións sportinguistas. O venres, aproveitando a festividade de San Xosé, o equipo desprázase o Campo dal Valgas, para medirse o colista do grupo, o Iberia C.F. as 11:30h. Posteriormente o sábado, recibirán no Campo da Mina, o poderoso E.D. Lourenzá, que está na pelexa por conseguir un posto que lle permita disputar a fase de ascenso a Liga Galega. Os de Dani Moirón, de non perder ningún dos dous enfrontamentos, poderían cantar o tan ansiado"alirón" o sábado diante dos seus aficcionados, a falta de tres xornadas para o remate ligueiro.

El Superti toma Portonovo goleando al cuadro local.2-8

  Partido disputado en el Pabellón Municipal de Baltar(Portonovo) ante escaso público.La primera parte del encuentro resultó muy igualada con alternativas en el marcador,y con un equipo local que se aprovechaba de las imprecisiones,defensivas del Superti para crear peligro,quienes incurrian en numerosas precipitaciones debido a la necesidad del resultado.Al descanso se llegó con un ajustado 2-2.Tras la reanudación el Superti salió mas centrado en el encuentro con varias ocasiones claras,gran trabajo defensivo y definición en los contraataques.Con ello llegó a adelantarse 2-4 en el minuto 30.A Partir de ses momento el Hermanos Barbeito jugó de 5,para intentar reducir la renta visitante,pero esta situación hizo que el Superti realizara una extraordinaria labor defensiva,logrando aumentar el marcador hasta 2-8 final.Con este resultado el Superti se afianza en la clasificación y se situa cada vez mas cerca de lograr su gran objetivo que es lograr la permanecia en la categoria 1ª Nacional A.

A Pontenova despide la tv analogica

23 de marzo, se producirá el apagón analógico de los emisores Becerreá, Conforto, A Pontenova (1 y 2), Vilameá, Sampaio y Viveiro, lo que beneficiará a los municipios de Becerreá, A Pontenova, Viveiro y Ourol y, en total, 34.642 personas.

LECER NA PONTENOVA

Os accesos a Pazo de Vilaxe no seu explendor