martes, 15 de diciembre de 2009

Ramon Barrera Peña concelleiro de turismo da pontenova

POR: Isabel García Fernández FOTOS: Xeila As obras de encauzamento do río Eo, que está executando a Confederación Hidrográfica, e a rehabilitación da Praza dos Fornos suporán un novo recurso turístico para este concello mariñano. «Duplicamos o número de turistas este verán ata acadar as 1.798 persoas» a promoción turística realizada polo Concello da Pontenova en ferias nacionais, coma a especializada en turismo de interior, Intur, que se celebra cada ano en Valladolid, así coma noutras comarcais, coma a de mostras de Vegadeo, está dando os seus froitos coma ben demostra o incremento da cifra de turistas que se achegaron este ano a esta localidade. O concelleiro socialista de Turismo e Promoción Económica, Ramón Barrera Peña, de orixe vegadense, sabe que as obras que neste momento se están a executar no seu concello contribuirán a atraer a un maior número de visitantes.

Amarrada la flota por el mal tiempo, con suaves nevadas


A Pontenova fue el municipio más afectado por la nieve.
Amanecieron nevados los
pueblos de Bogo, Fontangordo,
Barreiros y Río de Campos, en A
Pontenova, donde fue necesaria
la actuación de las máquinas quitanieves.

Suspendidas mañana, miercoles 16 de diciembre de 2009, las clases en todos los colegios de Galicia en previsión de nieve.


La Xunta explica, en un comunicado, que este acuerdo se adopta como medida de precaución ante la predicción de la agencia estatal de meteorología (Aemet) de un fenómeno meteorológico adverso con precipitaciones en forma de nieve que afectará a Galicia en cotas bajas a partir de las 12 de esta misma noche.
De esta manera, la administración autonómica pretende garantizar que no se produzca ninguna incidencia en el acceso de los escolares a los centros, así como preservar la seguridad del alumnado, profesorado y personal no docente.

Callos mineiros


La Festa dos Callos Mineiros de la Asociación Cultural e Deportiva As Minas que preside Daniel Veiga, conocido por todos como Plenario, tuvo lugar el pasado sábado en A Pontenova. Este año se acercaron al evento sobre setenta personas, nos contó ayer. Le pregunto con curiosidad que llevan los «callos mineiros» y me explica: «Todas as cousas que facemos as solemos relacionar co nome das minas e coa tradición mineira da Pontenova... pero os callos eran os típicos, non levaban nada especial». El colectivo está muy agradecido por la particiación de los vecinos en esta cena-baile.
Eva Montenegro redac.viveiro@lavoz.es